kategoria: teledysk

klient: Indygo

zakres działań: usługa operatorska naziemna i z drona, montaż, green screen, animacja

 

Multitask Media prezentuje teledysk do utworu „Zagubiona” formacji Indygo. Nie ukrywamy, że zwykle zajmujemy się video-marketingiem, dlatego miłą dla nas odmianą była realizacji formy fabularnej. Sama piosenka należała do emocjonalnych stąd nadrzędnym celem projektu video było te emocje zobrazować i z tego, co czytamy w komentarzach z mediów naszego klienta, stanęliśmy na wysokości zadania.

Przeważająca część klipu miała być utrzymana w smutnej tonacji, aż do momentu, kiedy los bohaterki przytłoczonej miejskim rytmem życia, odmienia się pod wpływem „wirusa” Indygo, skłaniając ją do gwałtownej decyzji spektakularnego porzucenia pracy w korporacji. Wtedy to świat nabiera ciepłych kolorów aż chce się żyć. Dlatego nagrania były wykonywane podczas ponurej i słonecznej pogody, składając się łącznie na trzy dni. Tym razem deszcz byłby nam na rękę, ale wiadomo… jak jest potrzebny to go nie ma i na odwrót. Niemniej nie był niezbędny, a deadline realizacji naglił, zatem zadowoliliśmy się szarówką, którą wzmocniliśmy w postprodukcji. „Część smutna” teledysku jest przykryta w postprodukcji filmowym, chłodnym lutem o głębokich cieniach, co odzwierciedliło stan ducha naszej bohaterki. Końcowa część natomiast została wzbogacona barwami przeciwnymi, czyli ciepłymi, zmiękczającymi obraz, nadającymi pozytywny klimat.

W związku z tym, że sama fabuła miała grać pierwsze skrzypce efekty wizualne zostały ograniczone do minimum, ale jak już się pojawiają to z przytupem. Na uwagę zasługuje przede wszystkim scena wykonana z użyciem green screena, w której świat bohaterki zaczyna wirować, wizualizując jej wewnętrzną przemianę. Zobrazowany został nawet „wirus” Indygo w postaci animacji zakłócenia obrazu ekranu komputera bohaterki.

Do nagrania teledysku wykorzystaliśmy kilka różnych planów nagraniowych oraz statystów poza główną bohaterką. To przełożyło się na profesjonalizm i wiarygodność realizacji. Projekt docelowo ma trafić do jak największej grupy odbiorców i będzie promowany nie tylko w social media, ale również mediach tradycyjnych, dlatego musiał być przygotowany z najwyższą starannością.